Epidural normal dogum düşünüyorum aklima takilan bi kac seyi sormak istiyirum sanci çekilmiyor bu en son catala çıkıldığında kesi yapilabiliyor bebek çıkartılırken falan bi aci oluyordur o acilari epidural olunca dokunmalari hissedip aci hissedilmiyor mu? ikinma skinti oluyor mu? sonrasinda cikan bi sıkıntı oldu mu ?