SEdaaaaa
Keşke bende Çanakkalede olabilseydim ama maalesef Tekirdağ Çorlu'da yaşıyoruz eşimin adilesi Çanakkale'de yaşıyor 🙄 ben üniversite hayatımı ( ömrümün en güzel yıllarını diyebilirim) Çanakkale'de geçirdim ve aşığız eşimle canakkaleye ( oda ömrünün en güzel serserilik zamanlarını orda geçirdi haha) , ama orda iş bulamadım benim ailemde Çorlu'da yaşadığı için okul bitince dönmek zorunda kaldım malesef eşimde peşimden geldi ailesini, arkadaşlarını ne var ne yok hepsini Çanakkale'de bırakarak 😔 burada çalışıyoruz şükür ama Çanakkale gibisi yok♥️ burada kazandığımız Çanakkale'de kazansak bir dakika durmayiz buralarda hemen ucariz canakkaleye 😊😊 sene iki üç kere geliyoruz eşimin ailesi orada olduğu için Allah'tan bir ayağımız hala orda 🙏 şimdi 35+5 haftalık hamileyim orada eşimle geçirdiğim zamanlar aklıma geldi duygulandım hee 😄😄