Canım saglıklı olan iki günde iki kat artmasıymıs seninki biraz az artmıs ama bu saglıksız demek degil benimkide ilk 58 üçüncü gün 96 cıktı normalde 150 falan olması lazımdı doktor dıs gebelik olabilir dedi aynı sen gibi baya korktum bende ama sebebi erken öğrenmekten oluyo bende adet günümde kan vermiştim çok şükür kalp atısını bile gördüm merak etme doktorlar hep kötü ihtimali söylüyor biraz bekle bence bana doktor iki gün sonra yine gel demişti ben gitmedim bir hafta bekledim gidince keseyi gördüm on bes gün sonrada kalp atısını gördüm sende içini ferah tut küçük oldugu için yavas artıyo ben çok arastırmıstım dıs gebeligi dıs gebelikte beta onbinlerde oluyormus merak etme seninde saglıklıdır bir hafta sonra görürsün keseyi ☺