Misrizeli Kızlar cok sabırsızlanıyorum adet olmama bir hafta var kan tahlili versem hamilelik çıkar mı?
ygmr18 Misrizeli döllenme olduysa ufak bir yukselme olmustur beta hcg degerinde ama gec döllenme diye birsey de var, oyle olduysa cıkmaz. Adetinin gecikmesini beklemek en sagliklisi diye dusunuyorum
2prens_annesi Misrizeli belli olmaz canım çıkada bilir çıkmaya da bilir ben ilk oğlumda adetimin üstünden 1 buçuk hafta geçti çubuk test yaptım 2 defa negatif çıktı 7 haftalık olunca öğrendim şuan ki gebeliğimde adetime 2 gün kala öğrendim çünkü sol göğüsüm çok şiddetli ağrıyodu ve şişmişti ondan şüphelenip test yapmıştım sabah uyanınca ilk idrarımla yaptım pozitif çıktı 3 hafalıkmış o zaman Yaparsan sabah uyandığında ilk idrarınla yap hormanlar daha yüksek olduğu için kesin çıkabilir
mucizemibeklerken17 Döllenmeden itibaren en az 12 gün geçmesi lazım. Önce kana sonra idrara yayılıyor gebelik hormonu. Yani 12 gün geçtiyse kanda çıkabilir, hayırlı olsun
Ezgi1990 mucizemibeklerken17 bugun bende 9. Gunum yumurtlamadan sonra kan testi aldilar 0.1 cikmis. Gec yumurtladim ben acaba hala bir umut var midir?
Aylincftc Ezgi1990 bende 21aralıkta yumurtladım canım 28Aralıkta kanda değer 0.1çıktı 👎🏻 bugünde evde kaset gebelik testi yaptım(erken geb testi değildi) yine negatif çıktı 4ocakta regl olmam lazım hiçbir belirtimde yok anlamadım yani 😅🤷🏼♀️
mucizemibeklerken17 Ezgi1990 hayır canım yani geçen ay ne zaman regl oldun.. Yumurtlama tarihinden ziyade döllenme tarihi önemli, onu da tahmin edemeyiz. Bence birkac hafta daha bekle derim. Geç döllenme vs olabilir.
Nursubasi Ezgi1990 benimde 24ü ydü sanırım yumurtlamam ayın 31inde kan testi yaptırdım 0.17 negatif çıktı ama tuhaftır idrar testlerim silik çıkıyor
Hazalozan Misrizeli adetimden 4 gün önce evde yaptım ve bayagı belirgindi ☺️ Kanda 3 günlükken bile cıkıyo diyolar
Minnosizmmm Misrizeli benim adetine 4-5 gün kala idrarda çıkmıştı hastaneye gittik hemen kanda da çıktı ama ben o ay çok erken yumurtlamıştım belki o yüzden öyle belirgin oldu
Tgcy Aylincftc bende 21 aralıkta yumurtalamıştım 24 aralık acile gittim hafif idrar yolu enfeksiyonu olmuşum beta testide yaptrdım 0.11 di sonra 30 aralıkta kan verdim 2.02 di çarşamba günüde erken gebelik testi yaptım https://imgyukle.com/i/VTMEEy bu şekildeydi 3 ocak benimde adet günüm sarkmazsa
Aylincftc Tgcy kuzum erken gebelikte silikte olsa var gibi ve artış olmuş sende inşallah vardır minik hayırlısıyla🙏🏻 Bende merak ediyorum durumumu inşallah Rabbim nasip eder hepimize 🌸
Tgcy Aylincftc inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin benim belirtilerim cok erken başladı ama testefe güvenemiyorum yarın belki normal gebelik testi yapıcam 🙏🏻