june_mom EŞİMİN 13 OCAKTA DOĞUM GÜNÜ GS STORE DAN EŞİME ESORTMAN ALTI VE TSHIRT ALDIM OĞLUMUZA DA TSHIRTUN COK BENZERİ BİR TULUM ALDIM BABASIYLA DOĞDUGUNDA GİYSİN İSTEDİM :) İŞTEN İZİN ALIP EVE ERKEN GİDİP GÜZEL BİR MASA HAZIRLAMAYI PLANLIYORUM HEDİYESİNİ DE MASAYA BIRAKICAM ÖNERİLERİNİZ VARSA ALABİLİRİM ALDIKLAIMIN LİNKİNİ BIRAKIYORUM https://www.gsstore.org/urun/galatasaray-bebek/body-tulum/b21748-zb841-tulum.html https://www.gsstore.org/urun/galatasaray-erkek/esofman/e192115-esofman-alti.html https://www.gsstore.org/urun/galatasaray-erkek/tshirt/e191061-t-shirt-574097.html
Lsbebisim june_mom Yaa canımm cok guzel dusunmussun hele oğluşunuza alman da cok guzel bi fkir olmus :) guzelce süsle odayı balonlar filan şu mini mumlar varya bende onlarla süsleme yapıyorum harika duruyo tavsiye ederim 🤗🤩