Mrb arkadaşlar 39+ 2 günlük oldum ama hala sancı açılms söz konusu değil . en son çatı muaynesş yaptırdımda doktorum çatın dar ama yinede şansımızı deneriz dedi . ve bende korktum o kadar ağrı çekipte doğuramazsam ardından sezeryan olup bide onun ağrıları çok yıpranırım diye . aranızda çatısı dar olup doğumu kolay geçen varmı