Merhabalar, 23. Haftamızdayız oğlum olacak kısmetse. Ama her gören karnımın aşağıda olduğunu söylüyor bu durum beni endişelendirmeye başladı Karnın aşağıda olması erken Doğuma sebep olur mu? Karın neden aşağıda olur tecrübeli olanlar bilginiz var mı? 😔 karın Doğuma yakın düşermiş 😔🤲🏻