Folik asit eksikliğinde nöral tüp defekti denilen bir rahatsızlık (Omurilik ve beyinde ortaya çıkan bir anormalik) ortaya çıkıyor, bunu engellemek için veriliyor. Aslında gebe kalmadan önce kullanmaya başlamak gerekiyor çünkü malum ilk haftalarında bilemiyoruz hamile olduğumuzu. DüZenli besleniyorsanız belki de ihtiyacınız bile yoktur ama beslenemiyorsanız ya da vücudun eksikliği varsa diye her ihtimale karşı veriyor doktorlar. Kullanın ihmal etmeyin 😇