Mervekara95 Bitti valla😄 iç zıbın aldım yeni doğan ve 3 aylık 8 tane yarım kol ve askılı olarak, 2 takım 5 li hastane çıkışı aldım biri yenidoğan biri 3 aylık, 1 takım 3lü aldım yenidoğan, 2 polar 2 penye battaniye aldım bir yünlü aldım ve bir tane kendim ördüm🙈 toplam 6 battaniye oldu. 2 müslin aldım bir kaç tane alıcam yine. yorgan yastık ve yüzleri aldım lcw dan çokkk uyguna ordan tavsiye ederim bakmanızı. 3-6 ay alt ve üst aldım 6 takım olacak şekilde. alt ayaklı aldım 6 adet, uzun kol zıbın aldım yeni doğan desenli tabiki pembe renklerde😄 çorap aldım e bebekten 4 al 3 ödeden 15 adet toplamda. havlu aldım kundak şeklinde belki bornozlu olarak takım da alırım kendime 2 takım düğmeli pijama aldım. aklıma gelenler bunlar canım şuan . sadece kendi eksiklerim var. pompa ve gümüş kapak al diyor arkadaşlarım muhakkak onların arayışındayım marka olarak ve tabiki bebek arabası araştırıyorum günlerdir.