Uykuclimon İçinizi ferah tutun, pek çok kişiye söyleniyor. Benim doktorum da böyle bir odak görmüş, şüphelenmiş, fetal eko çekildi, çok şükür bir sorun olmadığı anlaşıldı. Detaylıda da sorun görülmedi. Zaten çoğu da sonradan kendiliğinden geçiyormuş. Size de sorun yok demişler, hiç kendinizi üzmeyin 🌸