Kmndas kayrayra kimyasal geçirdim ben ama değerim belli bir seviyeye gelip sonra kanamayla düşüşe geçmişti kanama başlayınca düşmüş olması gerekiyor kimyasalda yavaş yavaş düşüyor olması lazım dış gebelik ateş kasık ağrısı bunlar varsa geç kalma canım
kayrayra Kmndas yok canm öyle şeyler, normal adetten daha sancısız hatta çok da değil kanamam, hafif, bide biraz doku geldi bu kadar. Pztesi tekrar kan değerime bakacakmis. Hiç bir şey anlamadm bende 😔