Gizem_37 Meliha_nur migrosun kendi urettigi bez miniess ti sanirim bende onu kullnmayi dusunuyorum cevremdekiler cok olumlu yonde tavsiye ettiler kullanan herkes hem hesapli hem kaliteli diyorlar
Melteeeem Şok olacaksınız ama arkadasım Prima bez almış orta yeri kurtlanmıs bezi açtığında ortasında Kurtlar çıkıyormuş içinden hemde bir Süri paketin devamında varmış şikayet Etcekeler di ve işin kötüsü bende Prima aldım tiksindim duyunca
Demetdemircioglu Ben minies kullaniyorum e bebek in bezinde memnun kalmazsaniz iade seçeneğinizde varmiş sanirim deneyebilirsiniz😊
Esrabrhkl Sleepy kullaniyorum 2 yaşındaki oğluma da 5 aylık kızıma da . Bi problem görmedim ben.baby me kullanmadım hiç bilmiyorum nasil bi bez