Meraba arkadaşlar salı günü şeker yüklemesi yaptırdım açlık şekerim 108 çıktı kadın doğum doktorum diyetisyene yönlendirdi oda diyet başladı ve her sabah aç tok öğlen ve akşam tok olmaz üzere günde 4 kere şeker ölçümü yapmamı bi hafta sonra kontrole gitmemi söyledi sabah ilk test 114 çıktı düşmezse insülin iğnesi başlıcanı söyledi başına gelen var mı neler bekliyor beni 😐 yani çok şaşkınım şeker beklemediğim bişeydi ve ailede yok bebegim açısından bu durum sıkıntı yaratır mı sağlık problemi olur mu 😫