Merydug bende 9+4 üm ve hiç bulantım olmadı. Genelde mide bulantısı yaşandığı için acaba gariplik mi var diye düşünmen normal. Bu durumun tadını cıkar, bence harika bir hamilelik süreci yaşıyoruz :) vajina yada kasıklarda sızlanma benimde zaman zaman oluyor. Şiddetli olursa ya da geçmezse doktoruna danış.