27 Mart’ta olmadıysanız bir önceki ayın tarihini söylemeniz gerekiyordu. Yani adı üstünde son adet tarihi . En son ne zaman regli olduysanız onu demeniz gerekiyor. Benimde adetim düzenlidir. En son 07.07 de regli oldum . 07.08 bekledim baktım olmuyorum bir kaç belirtiler var test yaptım hamileydim. Bana da sorduklarında 07.07 dedim .