HaticeNehir Merhaba.. 30 aralıkta doğum iznine çıktım fakat Sistemde raporum görünmüyor işlenip işlenmediğini nasıl öğrenebilirim.. Bu arada erteleme yaptım 5 haftayı doğum sonrasına attım suan 15 gün var doğumuma
HaticeNehir Selam12 korktuğum konu 12. Ay da sigortam yatmamış görünüyor iki gün sonra sıkıntı olursa die... Bnm aylık 10 bin ödemem oluyo neredeyse yatmazsa eşim çok sıkışacak
Selam12 HaticeNehir bu arada 12 ayım SGK yatışını hemen göremezsiniz zaten ki bu ayın ortalarına doğru görebilirsiniz ancak
Selam12 HaticeNehir inşallah bir şerefsizlik yapmamışlardır ya ne diyeyim ki ben şuan 18+5 haftalığım izne ne zaman çıkacağım daha sonra çalışmak istemezsem ne yapacağım
HaticeNehir Selam12 32. Haftada rapor veriliyor çalışmak istersen 5 hafta doğum sonrasına atılıyor 37. Haftana kadar çalışıp izne 37. Haftada ayrılıyorsun eğer istemezsen de 32 de ayırıyorlar. Eger doğumdan sonra çalışmak istemezsen bence raporundan sonra çıkısını al iş yerinden