Lamelif Doğumum sezeryan olucak iki takım dantelli loğusa pijama takımı aldım birinin sabahlığı var. Gecelik almadım bacaklar çıplak yatamam diye pijamayla daha rahat ederim diye gecelik giymek zorunda mıyım almalı mıyım ?
Ygmur_ Lamelif merhaba canim normal dogum mu yapacaksin sezaryanmi? Eyer normal dogum yapacaksan gecelik almana gerek yok. Ama sezaryen yapacaksan dikisler pijamaya batiyormus hep oyle soyluyolar o yuzden bir tane gecelik almanda fayda var diye düşünüyorum
YamacDemirinAnnesi Lamelif ben 2 tane pijama aldım iyi ki de pijama almışım diyorum çok rahat ettim, sabahlık alsaydım kullanmıcakmışım demek ki diyorum dikiş yerini hissetmiyorsun ki uyuşuk oluyor o yüzden yeterli canım geceliğe gerek yok ama genede sen bilirsin tabi
Ecesaretunbel Ygmur_ ben devlette doğum yapıcam hemşire boydan gecelik alın daha rahat edersiniz dedi normal doğum için. Yedekte de altüst pijama alıcam.
FatimaAvc Sezeryan için gecelik şart ki ben her ikisinide koydum şuan normal gözüküyo ama oan nolacağınbelli olmaz işimi şansa bırakamam
Osse Bende bi normal pijama aldım birde sabahlıklı gecelik aldım ne olur ne olmaz diye normalde olsa sezeryan de olsa gecelik giyerim gibime geliyor kanama falan olursa çamaşırımı değiştirmesi daha rahat olur diye düşünüyorum.
Osse Ben emzirme atleti almadım kızlar normalde atlet giyme gibi bir alışkanlığım yok ne yazıkki almam lazımmıydı sizce
Nilemyus Osse bende almadım ve gereksiz. Ben aynı zamanda ilk hamileliğimde hamile ve bebek mağazasında çalıştım. Kendime bile almadım. Emzirme sütyeni ve atletine ihtiyaç duymadım. Normal yakası geniş esnek pamuklu bir atlet daha iyi sanki
gunaynur Osse atlet ben de almadım ama sütyen aldım bi tane dışarı falan gittiğimizde daha rahat olur diye ama denemeden bilemeyiz tabii
Nilemyus Bazı pijamaların beli yüksek ve ayarlanabilir lastikli. Birde sezeryanda dikişler baya aşağıda kalıyor. Bence uygun bir pijama tercih edebilirsin. Daha rahat edersin.
Osse Nilemyus emzirme sütyeni de bir tane aldım deniycem bakalım rahat edebilirsem kullanışlı olduğunu düşünürsem alırım dedim atlet iyiki almamışım o zaman 😊