Arkadaşlar mrb. Hamileligim boyunca oksapar iğne kullandım. Normal doğum yapmayı düşünüyorum. 38+4 haftalık olduk. Benim gibi iğne kullanıp normal doğum yapan ya da yapmayı düşünen var mı? Iğne kullananlar çok fazla beklememeli 38 den sonra bebek alınmalı diye birşey duydum. Böyle bisey duyan var mi