Cigdemveminik Kızlar bir haftadr devam eden kabızlığım var birazdan aile hekimine gideceğim kullnabileceğim ilaç varmı yazdırayım ?
Bsrabs Cigdemveminik her gün düzenli olarak limonlu sıcak su iç onun çok faydası oluyor ayrıca soğuk algınlığını da önlüyor.
Tukec Cigdemveminik ben 1 yemek kaşığı zeytinyağı içiyorum. Çok iyi geliyor. Direk içmek mideni bulandırırsa yoğurdun içine karıştır öyle dene.
Cigdemveminik Kizkalesi duphalac aldm kokusu çok kötü umarm tadıda kötü değildir zaten miğdem fena bulanıyor🤦♀️
Dilekklc27 Kizkalesi duphalac 20 haftalikta da kullanilabiliyormu bilginiz vqrmi bana ilk aylarda vermisti doktor fazla kullanamadim duruyo hepsi ve bende 1 haftadir kabizlik cekiyorum kullansammi acaba 20 haftalik olduk
Cisem-22 Cigdemveminik bende her gün limonlu su duphalac kullanıyorum asla işe yaramıyor haftalat ilerledikçe arttı ilk baslarda ishal oluyordum aksine 🙄
Kizkalesi Cigdemveminik gece uyumadan iç ama çok gaz yapıyor söylim bide içince üstüne üç bardak su iç çünkü vucut taki suyu çekip idrarı yumuşatıyor, bide sabah aç karına içebiilirsen iç bikaç güne anca rahatlarsın 😌
Cigdemveminik Kizkalesi sabh tok karnına dedi ecZacı oyüzden şmdi kahvaltı ediyordm Birazdan içeceğim gaz problemimde var zaten yapamıyorm ve karnıma ağrılar giriyor😣 bir sabh bir akşm içsem olmazmı acaba
Kizkalesi Cigdemveminik valla ben içiyordum bide geçsin diye üç kaşık içiyordum bir kaşık beni kesmedi 😂
Kizkalesi Cigdemveminik ben Bi defa kabız oldum 20 li haftalarda ozaman anca üç günde bağırsaklarımı boş hissetmeye başladım 😂 ondan diyorum üç gün diye kimi hemen ishal oluyor kimi de yavaş yavaş söküyor
Cigdemveminik Kizkalesi bnde hemen isgal olurm inşallh😂 ben daha 19 haftalğım ama ilk defa kabız oluyorm resmen normaldede hiç olmam🤦♀️
Cigdemveminik Cisem-22 yaa sizede geçmiş olsun çok zormş ilk defa yaşıyorm kabızlık hiç böyle bi problrmim olmazdı 😔 bnde limonlu su kuru kayısı felanda işe yaramadı
Cigdemveminik Mutter bir ölcek içtim karın ağrım var gaz yapamadğm için oda şuandada devam ediyor ağrı😣