Dmtncy sağlık ocağına ebeler gelmişti takip amaçlı orada söyledim beni çok korkuttular şöyle böyle olur diye. gerekirse normal doğum yapma dediler. Benim varislerim yoğun olduğu için korkmuştum ama doktorum bi sorun çıkmaz korkma dedi. Yine de benim tekrar hatırlatmam gerek . Zaten genetik bir problem yoksa doğumdan sonra azalıyor hatta geçiyormuş. Benimki hiç geçmeyecek maalesef 😢