Laley Aaa tövbe 1 2 ayda duş almak nedir ya normal günlerde hiç almazsa her cuma günü bir müslümanın gusül abdesti alması lazım
Iyi ki sadece bitle duruyo mikrop kapa kapa kim bilir daha ne hastalıklara kapılır
Öyle insanın elinden suda içilmez
Sen en iyisi insanlık görevini yap canım saçını yine sıfıra vur sonra çocuklarını her banyo yaptırman da onuda yıka Allah illaki mükâfatını verecektir senin rabbim yardımcın olsun senin🤲🏻🙏🏻