Sozlerime nasıl baslasam bilemedim sıkıntısız sorunsuz gecen gebeligim
28 aralikta oglusumu kucagima aldim 39 haftalikken kontrole gittim 3 4 cm acikligim vardi nstye baglandigimda duzensiz sancilar görünüyordu eve yolladilar agri sizi suyun gelirse gel dediler eve geldim ertesi gun sabah kahvalti yapicaktim tam yataktan kalkarken suyum geldi sizinti seklinde idrar yapiyorum sandim lavobyaa girdim daha sik gelmeye başladı o ara esimi aradım suyum geldi gel diye o gelene kadar bayağı akti suyum hastaneye gittik muayene ettiler 5 cm olmus açıklık gidene kadar agri sancim yoktu sonra yavas yavas basladi ama hiç korkulacak gibi değil sizde korkmayin sakin cesaretli olun inann çekilmicek gibi degil yatisimi verdiler antibyotik bağladılar suyum geldigi icin bebek enfeksiyon kapmasın diye hafif suni sanciylada desteklicez dediler sonra suni sancida hic agir gelmedi surekli muayene devam ediyordu nst de sancilar tavan yapti ama ben hissetmiyordum adet sansici gibiydi ama yatakta yatmak iyi degil ben surekli kalkmak istedim yurudum sanci geldikce egilip kalktim ve en son 10 cm oldu aciklik doğum basladi dediler bebek kafadi kanaldaydi zaten hic korktugum gibi olmadi hhersey o kadsr guzel ilerlediki sürekli rabbi yessir okudum bebegimle konustum veee catala aldilar 3 4 ikinmada bebegim kucagimdaydi okadsr güzel gectiki hic kimsenin anlattiklarina bakmayin herkesin dogumu farklı sadece dr un dediklerini dinleyin inanin hepsi bir anda gelip geçiyor dogumdan önce de bagirip cagirmadim enerjimi doguma sakladım cok güzel de ikindim yapamam sanıyordum ama yaptim 4 tane dikism var onuda hic hssettmedim uyusturdular sanırım yarim saatte herseyim bitti bebeğime kavustum o kadar bir duyguki anlatilmaz bir mucize
normal .dogumdan korkmayin hemem ayağa kalktim ben eve geldik islerimi kendim yaptim
mutlaka depend alin cok ise yariyor
son 1 hafta yas ve kuru hurma yedim
evde comelip kalktim
onun disinda pek birsey yapmadım
kendinize inanin güvenin ve hep olumlu seyler dusunun inanin dusuncenin gücü diye birsey var hep iyi dusundum güzel dusundum kimsenin dedigini umursamdim sonuc basardim bütün hamislere dua ettim Allah hepinizi bir avazda kurtarsin saglikla bebisleriniz dünyaya gelsin Biz artik happy kidse geçiyoruz
sorularınız varsa seve seve cevaplarim