Aly111 bu arada sorularını okumadan geçmişim çok özür dilerim , karında ölme ve semptom olmama mevzusunu duymuştum ben daha önce ilk değilsin hatta gebeliğinin son 2 haftasında bebeği karnında ölen bi arkadaşım vardı 1 hafta sonra bebeğin hareketsizliğinfen anlamışlardı , ve benim bilidiğim kadarıyla hamile kalmaya bi sıkıntın yok bana kürtaj olduğu için doktor 3 ay yasakladı , ama senin düşük olduğu için sorun olmaz diye biliyorum. Tekrardan Allah sabır versin , Allah bidaha göstermesin🙏🏻