Benimde yillardir migren sorunum vardi hamileligin ilk aylarinda ozellikle 3 gun migren 2 gun dinlenme bidaha 3 gun migren o sekilde sersem gibi siddetli geciyordu. Magnezyuma baslayinca rahatladim sanirim o iyi geldi. Erken dogum riskimden dolayida yuksek dozda magnezyum almaya baslayinca kac aydir hic agrimadi sanki bir iki kez hafif yokladi ama agricik yani minicik . Cok sukur. Insaallah dogumdan sonra da kurtulmus olurum.(elhamdulillah masallah diyim :) )