6 yıl önce sezaryen sonrası normal doğum yaptım ve iyikide yapmışım diyorum. İlk bebeğim dönmediği için mecburi sezaryen olmuştum. ikincide herşey normaldi ve 40+1 de normal bir şekilde doğdu bebeğim.şimdi inşallah 3. Bebeğimide normal doğumla kucağıma alacağım. Tabi riskli ve biraz uzun,yorucu bir süreç oluyor ama kendim için söylüyorum gerçekten değdi.