Ben bi 15 gündür gribal bi durum geçiriyorum Geceleri çoğalan kööön kööön geçmek bilmeyen öksürüğüm saolsun Ne zencefiller pekmezler teryağlar ballar turplar yedim geçmek bilmedi bugün aynı şekilde öksürürken çat die bi ses tabi ben ayyy die bagırdm sonra ne dönebildim ne öksürebildim adım atamadım artk dayanamayıp koştur koştur hastaneye ve bu kızı tebrik edin zorlanmaktan dolayı çatlayan kaburga 🙄🙄 26 haftalık gebeliğimle 2020nin ilk ağrı kesici serumunu yedim bile 🥺 Yarın içinde randevu verdiler ultrason vs gircem istiiiratt etmem gerekirmiş bi rivayete göre de 2 aydan öncede geçmezmiş bu konu hakkında fikir yada görüşünüz varsa seve seve okurum...🥺