Bugün çoçuğumu alma sevinciyle hastaneye geldik oğluma abi oldun artık bu gün bebeğimiz gelecek heyecen bitiyor diyordum ama o şimdi başka hastanede ben başka hastanede dudak ve damağında sorun varmış bana göstermeden götürmüşler ameliyat olacakmış ne olur duanıza eksik etmeyin çoçuğum iyi olsun dua eden herkesten Allah razı olsun Rabbim tüm hastalara şafi ismiyle şifa versin inşallah YA ŞAFİ YA ŞAFİ YA ŞAFİ