Deniz_Umut bende sancaktepe de oturuyorum ve gebeliğimin başından beri ordan takipliyim.komşum ve eltisi orda doğum etti.komşum normal,eltisi sezeryandı.ikisi de çok memnundu herşeylerinden.hele seseryanle doğum eden abla ilk doğuma özele boşuna dünya para vermişim dedi bana.ayrıca 8 aydır kontrollerimde tek şikayetim olmadı ne doktorlardan ,ne danışmalardan,ne de kanbtahlili yapan hemşirelerden.Zorunlu sezeryan olacak benim.oraya gideceğim doğuma da.ayrıca eşimin kuzeni orda hemşire o da çok övüyor hele kadın doğum servisini.