Selam kızlar daha bebeğimi görmedim çok yeni hamişim ama bende kısa bi hikaye anlatmakt istiyorum kendimi bildim bileli adet düzensizliği yaşıyorum 2buck senelik evliyim bundan 3 ay önce doktora gittim uzun süre adet olmamıştım yumurtalığımda 9 cm kist olduğu ortaya çıktı dr ameliyatla alınması gerektiğini söyledi ben kabul etmedim dkontrol hapı ile tedavi verdi 3 ay kullanmam lazım dı ben kilo aldırdığı için 2 ay kullandım ve bıraktım kistim kücülmüştü ve kullanmayı bıraktıgım ay yumurtlama günlerimi takip ettim ve sonra hamile kaldığımı öğrendim.. işte böyle duyun duyurun kimse hemen pes etmesin kistim var die üzülmesin Allah kimseye aratmasın 🙏🏻