elifnurdeniz Sevdasoner16 oturup kalkarken, yatakta yön değiştirirken falan çok canım yanıyor ya seninde öyle mi :(
Aycan16 29+4 sirt agrilarimiz disinda bir sikayetimiz yok sukur hazirlanmaya ugrasiyoruz :) bebisimi bekliyoruz heyecanla zamanda bi gecse keske
Sevdasoner16 Aycan16 aynen sırt agrisi bendede var hazirlanmaya calisiyoruz gün sayıyoruz heycanla bekliyoruz Allahın izniyle hepimiz sağ saglim insallah kucagimiza aliriz 😊😊
Sevdasoner16 elifnurdeniz aynen canım artık agrılarla yaşamaya alıştım uykuya bile zor geciyorum sabahlıyorum desem yeridir magnezyumda kullandım bende tık yok
elifnurdeniz Sevdasoner16 hadi ya 🙄 ne yapalım tek sıkıntımız bu olsun başka şikayetimiz olmasında 🤲🏼
Sevdasoner16 elifnurdeniz aynen öyle gelip gecici agrılar cogu gitti azı kaldı şükür biran önce dogurup yüzüstü yatmak istiyorum bir saat bile olsa yan yatmakdan çürüdüm
elifnurdeniz Sevdasoner16 en kötüsü de yüzüstü yatamamak, herşey bebişlerimiz için boşuna cennet annelerin ayaklarının altında değil bir bedeli olmalı :))
Secda 30+1 iyim cok sukur bebiste iyi bu son 1 haftadir bebisimin hareketlerini cok guzel hissediyorum disardanda belli oluyor guzel haftalar😊
Sevdasoner16 AtesveAnnesi benimde agrı ve uykusuzluk ve eşime mız mızlanma artık dogurda bende rahatliyayim diyor 😂