Yoskalesa AATozarr birde şöyle bir şey eklediler. Manda yoğurdu yedin diyelim geç doğuruyormuşsun ya, ikinci kez yeniden yemen gerekiyormuş Doğum yapabilmen icin 🤣🤣🤣 bu gece yersem sabahına varmaz Doğuma gidermişim🤣🤦🏽♀️
AATozarr Yoskalesa Biz direk mandayı yesek 😂😂😂 birde eğer sen sabah falan doğum yaparsan alimAllah millet manda yoğurduna saldıracak bak bak doğruymuş die 😂😂
Yoskalesa AATozarr hahahaha aynen sabah kontrolüm var bir de 🤣 eğer gece sancı vs olursa mutlaka postun altına yazıcam yedim ve böyle oldu diye 🤣🤣 eşim de sürekli ye işte belki doğrudur diye dolanıyor dünden beri 🤣🤦🏽♀️
AATozarr Yoskalesa Mantıken inek kayışı dicem ama konuştuğumuz konunun mantık neresinde bende bilemedim 😂😂 @Gzd kimin kayışı acil bilgi please😂
Sunshine1 Yoskalesa ben de duymuştum hamileyken manda yoğurdu yenmez doğumu gecikir diye. Hurafe mi bilmem 🤷🏼♀️
Sengulozcn Yoskalesa bende yedim 2 kaşık teyzemde hamile oda yedi 41 haftaya girdi daha yapmadı doğum sancısı yok
Medusa6 Yoskalesa hamileliğim de sürekli manda yoğurdu yedim 35 haftaykrn doğum yaptım alakası yok canım