İyi geceler arkadaşlar. 25+5de doktora gittim bebeğimin boyu 22cm bi ayda 1cm uzamış ve kilosu 950gram çok yapılı bi çocuk olcak dedi. Normal doğumdan çok korkuyorum ama çok istiyorum normal olsun hemen ayağa kalkıp bebeğimle kendim ilgileniym. Gebelik şekeri yok bide tüm dünyanın sorunu yani kilo. Biraz tedirgin oldum :(