Busbus94 10+3’üm ve cokkk merak ediyorum hemen öğrenmek istiyorum siz ne zaman öğrenmiştinizzz. Doktorum bana 12. Haftada söyleyemem yanılma payım var diyor. Kanda artık erken belli oluyormus cinsiyet bileniniz var mı :)
pyymamm Busbus94 kanda nasıl bilinir ki ?? 10+3 te sans eseri öğrendik ama tabi 15. Haftada kesinleştirdi doktorumuz kızımız olucak her gittiğimizde de kız diye söylüyor
Akyuz61 Busbus94 12.haftada tahminde bulunmuştu doktorum devlete gidiyordum. 14 haftada özeldeki doktorum cinsiyetini söyledi 🙏🥰
deletedmom815 Busbus94 Ben 13 te öğrendim fakat yanılma olduğundan şimdi 15+5 16 haftadan sonra tam belli olacağı için yarın netleşicek.
Merveocal Nazlii_ cnm merhaba seninde göğüs ağrısı hassasiyeti gittimi bnde aynı haftadayim goguslerim hassasti gitti şişi indi hamile olmadan önceki halini aldı normalmi
Melike_ Ben 14.haftada gittim bebeğim kendini göstermedi ama kemik yapısından kıza benzetti birde kendini gostermemsinden dolayi sizce bu kesin midir sonradan yanılan oldumu