Semistra kimyasal gebelik kotu bisey degil canim hatta %70 kadin bunu yasiyor adetim 1 2 gun sarkti diyip geciyormus ama bunu tabi gebelik planlayanlar fark ediyor bende yasadim ilk denemede 2 cide obur ayiydi tuttu suan 27 haftalik gebeyim ama bu tutan gebelige kadar folik asiti coktan baslatmisti doktorum yani gebelige dair testlerin yapilmissa folik asite devam ediyosundur zaten her ayin adet olduğun ilk gunu baz alarak say ve 12 ci gununden itibaren yumurtlama tarihinde gunleri ayarlayip birlikte ol,allahin izniyle insaallah allah saglikli bir gebelik nasip eder he bu surede en onemli sey kafaya takmamak her deneme tutucak diye birsey yok saglikli olani tutsun dua et hakkinda hayirlisi olsun canim