Merhaba hanımlar ben kalp rahimim şuan tam 17 haftalık hamileyim. Kahverengi lekelenmelerle 13. Haftaya kadar boğuştum. Sonrası şükür geçti. Geçen hafta özel bir doktora gittim bana rahim ağzı uzunluğumun hafif kısa olduğunu söyledi ama tam ölçümünü söylemedi.ç, ilk gebelikte bir şey yapılmayacağını kayıp yada düşük olması gerektiğini söyledi afallayarak çıktım doktordan. Göz göre göre risk varsa bile bir şey yapılmaz gibi bir şey dedi. Neyse benim kendi doktorumla cuma kontrolüm var orada ölçtürüp düşük çıkarsa bir şey yapmazlarsa ne yapmam gerek bir riskli gebelik uzmanı buldum ona gidip önlem almayı düşünüyorum. Niye bu kadar tedirgin olduğumu sorarsanız benim değil ama ablamın 24 haftalık kaybı var suyu gelmişti. İkinci üçüncü gebeliğinde serklaj olacağını söyledi doktor ama ikinci ve üçüncü gebeliği çok erken sonlandı. Ablam da kalp rahim. Yani benim korkum bundan dolayı önerisi olan var mı? Çaresiz hissediyorum kendimi sanki göz göre göre elimden kayıp gidecek gibi 😞 her şey Rabbimden ama elimden geleni yapmak istiyorum önerileriniz için teşekkür ederim şimdiden