Melek93_92 ay kuzum gerçekten bi bebek için 1 gün 1 gündür anne rahminde kaldı ki sen daha 35.haftadasın aman ha öyle düşünme ben 37+5 haftalık hamileyim hâlâ bile erken diye düşünüyorum aklım çıkacak bişe olacak diye anne olmak kolay mı doğunca daha mı kolay olacak sanki o yüzden şimdi tadını çıkar bende sağdan sola dönerken falan çok çok zorlaniyorum hatta bacaklarım ağrımasa hiç dönmıcem ama yapacak bişe yok şimdi haline şükret bebeğim benim arkadaşım 2 senelik evli ve tedavi görüyordu 1 ay önce hamile olduğunu öğrendi ama yarın öbür gün bebeğini alma ihtimalleri var bide böyle şeyleri düşün ve gerçekten şükret yanlış da anlama 🤭🥰 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah