fkp benim kendi doktorum 37 haftada bebeği alacağını söylüyordu doğum olacağını serklaj değil başka sebepten. Dün bir perinatoloğa gittik erkek bebekte 37 hafta doğum erken dedi küvezde kalır bir süre üzülürsün dedi. En azından 38 38.5 haftalar beklenmeli dedi. Tabi anne bebek sağlığı ve risklerine göre bakıcaz artık zaman yaklaşınca. Riskin yoksa 10 gün daha bekleyebilirsen bekle bence Allah sağlıkla kavuştursun