Bıktım artık şu normal-sezaryen karşılaştırmasından ve “anne için en sağlıklısı normaldir .”diye ahkam kesen doktordan çok doktor insanlardan ! Yıl olmuş 2020 ,hala ne konuşuyoruz . Devlette bir arkadaşım 30 saat sancı çekti ,10 dan fazla dikişi vardı ,bir ay oturamadı adam gibi . Ben özelde doğurdum,zorunlu sebeplerden sezaryen oldum ,10 gün içinde doğurmamış gibi oldum . Evladın nerenden çıkardın diye sormayacak yıllar sonra ,onun için bir önemi olmayacak . Ne şekil doğurursan doğur ,sen en iyi annesin onun için . Laf edenin de ağzının payını ver ,ben şahsen öyle yapıyorum .