Dulgerler az az yersen bişey olmaz bende tombiğim😁 80le hamile kaldım 85le doğurdum ama benim aksine pek canım bişey istemiyor Du, zorla yiyodum. Tatlı çok, severdim, ama hamilelikte Bi iki kere çok istedi, canım ozaman da aldım, doyasıya yedim 😂🙏🏻 nekadar dikkat eder özenirsen okadar Bi yerde kaçıyor ipin, ucu. Bişey için şartlandırma kendini kilo alırım, veremem diye de korkma. Daha çok, alırsın öyle.