Benimde rahim ağzına çok yakın bir yerde duruyor. Plasentanın ucu biraz rahim ağzına deyiyor demişti doktor 17. Haftada. Şu an 36. Haftamdayım yükselmedi malesef ama hiç kanamam olmadı bugüne kadar cok rahat bir hamilelik süreci geçirdim çok şükür .ama cok dikkat ettim. Cinsel ilişki yok, ağır kaldırmak, hoplamak zıplamak yok demişti doktor. Günlük basit ev işimi ve yemeğimi yaptım sadece o kadar. Dikkat ettikten sonra sıkıntı olmuyor sadece biraz sabır cnm🥰