Merhaba hanımlar. 15+4 haftadayım. 2 gün önce göbek deliğimin sol tarafında 4-5 cmlik bi alanda sanki içten bir böyle yırtılma, gerilme gibi tarif edebileceğim bir sızlama oldu. Bi süre öyle devam etti. Sonra ertesi gün de bir ara aynı şeyi hissettim. Sizce bu nedir? Doktora gittiğimde sorcam ama belki böyle hissedeniniz vardır? Acaba bebek oraya mı yaslandı. Ya da karnım mı gerildi ya da iç karnım mı yırtılıyor. Yani normal mi? 😕