Yasamasebebim Kartalh benim de hoşuma gidiyor canım Elif ece de eşim ne der bilemedim 😇 bi isim söylüyorum beğenmiyor ama kendisi de isim söylemiyor bana deliriyorum
Kartalh Yasamasebebim kulağa çok hoş zarif geliyor canım bence Ece'nin kelime anlamı da çok güzel düşünürseniz 😊
BuFi2012 Bence tek başına Elif ismi yeterli. 11. Haftamdayım 2. Çocuğum. Eğerki bu kız olursa yalnız Elif koycam adını inşaAllah.
Gergianne Yasamasebebim bence elif tek başına daha güzel. Kardeşim elif Zülal koymuştu bı fikir olur belki