Elif_sahra60 Kızlar merhaba 36+2 hamileyim doguma az kaldı ondanmı bilmiyorum gögüs uclarım çatladı. Ve çokta kurudu Şimdiden krem kullanmalımıyım emzirme döneminde yara olmasından korkuyorum. Bu durumu yaşayan varmı ne yapmam lazım?
Kevsergizem Elif_sahra60 kesinlikle lansinoh göğüs ucu kremi kullan doktor tavsiyeli bende çok faydasını gördüm
Esrayy Elif_sahra60 krem sür muhakkak birde gümüş kapak alıp kullan son haftalarda tavsiye ediliyor zaten