He100715_ İyi akşamlar anneler benim sorum yerleşme kanaması her kadında oluyomu ben 4,5 haftamdayım fakat kanamam olmadı haftaya kontrole gideceğim yerleşme olmazsa ne olur
hilal_yener He100715_ herkesin vucudu farklıdır herkeste kanama olcak diye birşey yok bazılarının akıntı şeklinde olur benim öyleydi yerleşme olmazsa da bebek olmaz zaten döllenmemiştir yumurta 😂 döllenipte olmuşsa düşükle sonuçlanır bebek tutunmaya çalışıyor çünkü. ama kanama şeklinde olmaz lekelenme olur Olmazsada birşey olmaz
Gizgiz He100715_ illa lekelenme olmak durumunda değil bende 4. 5 hafta dayım herhangi bir lekelenmem olmadı şimdiye kadar ama kasık karda ağrı var.
Dilannazlcn 9 haftaligim 2 aydır kanamam var doktora gittim normal dedi ilk çocuğumda olmadı bunda çok var kanamam
sule-0606 Dilannazlcn aynı durumdayız kızımda nasıl rahat hamılelık gecırdım bu benı mahvettı 2 haftalıklen ogrendık 4 . Haftadan berı kanama artık psıkolojım bozuldu