He100715_ İyi akşamlar anneler benim sorum yerleşme kanaması her kadında oluyomu ben 4,5 haftamdayım fakat kanamam olmadı haftaya kontrole gideceğim yerleşme olmazsa ne olur
Deletedmom0093 He100715_ Herkeste olmuyor canım olmak zorunda da değil. Olmamasi da kotu bir anlama gelmiyor. Kanama gibi değil lekelenme şeklinde oluyor.
Sedley He100715_ Ben 7+1 oldum hala kanamam olmadı canım çok şükür boşver doktorumda olmasın daha iyi dedi kanama olması çokta iyi değilmiş tabi kötü de değil ama olmasada bişey olmaz bebeğin sağlıklı olduktan sonra önemi yok.
Slna Her insanda olmayabiliyor tedirgin olmayın. Çok yakın bir arkadaşım şuan hamile şuan 13 haftalık hiç bi şekilde en ufak bi yerleşme kanaması yaşamamış.
Zynp01 Kanama bekleme bnde sorgulamştm yerleşme kanaması olmadı diye ama sonra kanamam oldu bebeğimi kaybettim :/ o yüzden takılmayın böyle şeylere