Merhaba arkadaşlar, suan 21. Haftadayız. 16. Haftada ultrasonda bebeğimizin böbreğinin multikistik displastik olduğu söylendi. Perinatolog a gittik tabiki birisi aynı teşhisi koydu. Başka bir perinatolog böbreğin çift çıkışı olabileceğini söyledi. Başka bir perinatolog ise her an her şey olabilir bebek ölebilir de yaşayabilir de 34. Haftaya kadar her an hersey değişir dedi. Sıvı aldırmamız söylendi aldırmadık. Moralimizi bozmuyoruz ama bu durumu yaşayan oldu mu