Öncelikle tüm hamile olan ve bebek isteyen tüm ailelerin Allah yardımcısı olsun 🙏🏼 Benim hamileliğim çok zor geçti ilk 6 aya kadar kustum. Daha sonrasında bir ay rahattım son aylarda da dogum korkusu derken minik kuş 41.haftada geldi.Bir gece kanamam var diye gittim doktora 1 cm açıklık dedi bir hafta öncede öyleydi. Muayene yapıldı derken bişey çıkmadı eve gittik. Bir sancı başladı ki dedim muayeneden kaynaklı normaldir ama çok sancı çekiyorum ertesi gün öğlen 13.00 a kadar bekledik sonra eşim geldi hastaneye geldik acile girdim ebe muayene yaptı 4-5 cm açılma 😳 Çok şükür dedim. Hemen üzerimi çıkarttılar. Kıyafetlerimi eşime verdiler. 😁 Yani ben dogum yapmaktan ıkınmaktan korkuyordum en kolayı doğummuş. En zoru ise sancıyı ve ilerlemesini beklemek ölüm gibi Allah yardım ediyor tabi en son 8 cm açılma, tuvaletim gelme hissi değilde büyük tuvaletinin kabızlıktaki gibi zorlaması oldu ve ikinci ıkınma ile gelen 2730 gram kızım 🙈😍 31 aralık 21.15 de girdim doguma 21.25 de bebegim doğdu. ☺️Özellikle Doktorumdan ve tüm ebe,hemşire tüm çalışanlardan Allah razı olsun. 🙏🏼