Bende çok şiddetli böbrek ve sırt ağrısıyla gece hastanelik olmuştum. Böbreğimde büyüme varmış bundan kaynaklı da enfeksiyon çıktı ve enfeksiyonum hala geçmedi. Cuma günü tekrar baktiracagim. Her ayda radyolojiye gidip böbreğimi ölçturmem gerekiyor şuana kadar bir kez gittim doktor şuan yapılacak birşey yok kontrol edeceğiz dedi