Ben de 16.haftadan beri çekiyorum.32.haftadayım.hamilelik hormonları kalça kemiklerinin ayrılmasını sağlıyor o yüzden oluyor.giderek artıyor.çok oturmamak ve çok ayakta kalmamak gerekiyor.yürüyüş iyi geliyor otururken yumuşak zeminler iyi geliyor yatarken de ben emzirme yastığını bacak aramdan geçirip yatıyorum iyi geliyor.iş yapınca artıyor ağrı