Cuma günü akşam doğum yaptım epidural sezeryan oldu 1 saat ameliyatta kaldım bebişim çıkar çıkmaz sesini de duydum yüzünü de gördüm şükür 2 günlüğüz 1 gün içinde evimize geldik bile 💕 kalkıyorum yürüyorum bebeğimle kendim ilgilenebiliyorum sadece ameliyat yerim ağrı yapıyor ama çok değil şükür 🙏 bana sorarsanız komple bayılmayın derim epidural çok rahat 👍 Allah herkese hayırlı güzel ağrısız doğumlar nasip etsin inşallah 👼🏻